God morgon


Halv sex blev jag väckt av en Viber-signal. Min älskling har letet efter ett wordpress tema ett par dagar nu och nu hade hon hittat rätt. Hon ville jag skulle titta på det innan hon köpte det. Det var grymt nytt och såg mer en awesome ut. Så nu antar jag att hon är $45 fattigare, men har massor att göra med sin site. För er som inte vet det så är mitt hjärta i Kuala Lumpur på jobb som grafisk designer. 
 
Själv ligger jag sjuk och nerbäddad i sängen och ska nog somna om. Fått i mig lite kaffe så nu kan jag dra iväg till drömmarnas rike. ;)

Kommentarer

Kajsa

2013-08-14 - 08:01:56
Hahaha, förlåt för den tidiga väckningen hjärtat. Du vet dock hur jag är, superexalterad och satt och rullade tummarna i ett par timmar innan jag ringde dig. hihi!
Svar: Hahahaha....jag vet. Hoppas allt blir bra nu. :)
Finrod

Skriv en kommentar









Finrod

Jag håller på mest med fotografering och bildredigering. Men även matlagning ligger mig varmt om hjärtat. Är en globetrotter på nätet som varit med mycket länge. Gjorde mina första hemsidor när internet var i sin linda. Finrod betyder spindel på alviska. Jag kallas även Spider.

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus