Skogspromenad i Vrinneviskogen, Norrköping.

 

Kommentarer

Emilija Romaite - Träning&Hälsa

2013-08-15 - 14:15:00
Nu är veckansblogg utsedd, hade du turen på din sida eller inte? kika in och anmäl dig igen! ha en bra dag kram! :)

http://rromaites.blogg.se/2013/august/-veckans-blogg-2.html#comment
Svar: Jag vann ju! Vad kul!!
Finrod

Marlene S.R

2013-08-15 - 15:21:44
fina bilder:)

sv: haha jaa..
Svar: Tack så mycket. :)
Finrod

Anonym

2013-08-15 - 17:43:59
coola bilder :)
Svar: Tackar!!
Finrod

Skriv en kommentar









Finrod

Jag håller på mest med fotografering och bildredigering. Men även matlagning ligger mig varmt om hjärtat. Är en globetrotter på nätet som varit med mycket länge. Gjorde mina första hemsidor när internet var i sin linda. Finrod betyder spindel på alviska. Jag kallas även Spider.

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus