Min värsta outfitbild på Pinterest.

Den här bilden nedan är min absolut mest pinnade outfitbild på Pinterest. Den har delat 309 gånger och gillats 70 gånger. Populära bilder som denna brukar pinnas rätt friskt av de som pinnar för mig. Så av de 309 som delat bilden från mig har säkert delats ett par tusen gånger efter det.
Så har du några outfitbilder eller andra bilder som du vill ska synas på min Pinterest så säg till här på kommentarer och en länk. Då länkar jag dina outfitbilder direkt till orginalposten, så du får fler besökare. :)
 
 
 Nu är det inte den mest delade bilden på min Pinterest, finns några som har över 1000 delningar. 

Skriv en kommentar









Finrod

Jag håller på mest med fotografering och bildredigering. Men även matlagning ligger mig varmt om hjärtat. Är en globetrotter på nätet som varit med mycket länge. Gjorde mina första hemsidor när internet var i sin linda. Finrod betyder spindel på alviska. Jag kallas även Spider.

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus