Fotointresserade

 
Är du på något vis fotointresserad eller fotograf så borde du vara på Google+. Där är eliten av amatörfotografer och en massa proffs. Bilder delas och de mest fantastiska bilderna avlöser varandra. Jag har varit där sedan Google+ startades och har nu över 6700 följare där. Även varit på besök på Googles Sverigekontor och fått en del julklappar för mitt idoga arbete med sidan. Har även en blogg som gör det lite lättare för nybörjare på Google+.
 
Det fina med Google+ är att du följer vem du vill, det är bara jag som delar som kan visa vad folk får se i mina cirklar. Jag kör nästan allt offentligt, så jag bryr min unte vad jag visar. 

Om man nu är fotograf eller intresserad av foton så borde du lägga upp dina alster där, det kan leda till mycket bra grejer. 
Många tror att Google+ är som Facebook. Det är det inte. På Google+ träffar man nya människor med samma intressen som du eller bara tjatar med folk. 
Nordiska fotografer. är en delad cirkl med nordiska fotografer. Jag samlade på fotografer över hela världen. Det var lite övermäktig, då jag hade nästa 1800 fotografer i en cirkel. 

Lägg till mig här på högerkanten om du redan har ett konto annars kan du klicka på mig där så blir du medlem. 
Några problem så här ni av er till mig. 
 
 

Kommentarer

Linnea

2013-08-09 - 19:46:06
Jättefin blogg! Skulle du kunna kolla på min? Har du något som du vill att jag ska lägga ut bloggen? Kommentera på mitt senaste inlägg!
Svar: Tittade in på din blogg. Ser fin ut. :)
Finrod

Linnea - fotografering -

2013-08-10 - 21:30:32
Härlig blogg tycker jag att du har.


Svar: Tack snälla Linnea, glad jag blir. :)
Finrod

Skriv en kommentar









Finrod

Jag håller på mest med fotografering och bildredigering. Men även matlagning ligger mig varmt om hjärtat. Är en globetrotter på nätet som varit med mycket länge. Gjorde mina första hemsidor när internet var i sin linda. Finrod betyder spindel på alviska. Jag kallas även Spider.

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus