Inte okej!

 
Jag tyckte Obama var bra när han tog makten. Men under senare tid så har jag backat helt. Han står för en mycket märklig politik. Övervaka nätet på hela jorden är hans motto. Obama har gjort USA till en polisstat och han är Gestapo översten. Att vår svenska ledare också gillar övervakning är ingen hemlighet. Trots avslöjaden om att USA bevakar mail innefrån EU högkvarter så tar inte vår statminister upp frågan. Så förbannat lamt!!
 
Ni som läser detta, skulle jag tro att ni inte vill bli övervakade vad ni gör på nätet. Eller som svensk så låter du det gå för att alla andra gör det? DET ÄR INTE OKEJ!!!!

Att jag är Piratpartist är inte konstigt. Jag tycker alla har rätt oavsett hudfärg och religion att komma till tals och uttrycka sina känslor i tal och skrift utan att storbror tittar övervakande. För det är det handlar om, att ha full kontroll på alla. Alla jaga terrorister är bara en förespegling. Det är alla som är målet. Tekniken finns att övervaka alla. Det är nog det minsta problemet.
 
Piratpartiet idag är ett helt annat parti än för några år sen. Valprogrammet är precis som alla andra partier. Om du är intresserad så kolla på partiets hemsida. Jag försöker inte fiska röster, men det finns ett alternativ till de lama stor-partierna. Våga säga nej till övervakningen över nätet. 

 
 

Skriv en kommentar









Finrod

Jag håller på mest med fotografering och bildredigering. Men även matlagning ligger mig varmt om hjärtat. Är en globetrotter på nätet som varit med mycket länge. Gjorde mina första hemsidor när internet var i sin linda. Finrod betyder spindel på alviska. Jag kallas även Spider.

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus