Gå iväg och handla.

Ska iväg snart och handla. Givetvis tar jag med kameran, man vet aldrig vad man möter för nåt. Idag tänka jag spela in en Vlogg bara för denna blogg. Lite snack om en del hjälpmedel som finns. Både via datorn och mobilen. Kan underlätta en hel del för de som inte är så insatta i bloggandet eller bara skiter i det. Det finns en hel del hjälpmedel som spar tid. 
 
Under tiden får ni titta på vår katt så länge. Bilden är från Instagram ;)
 
 

Skriv en kommentar









Finrod

Jag håller på mest med fotografering och bildredigering. Men även matlagning ligger mig varmt om hjärtat. Är en globetrotter på nätet som varit med mycket länge. Gjorde mina första hemsidor när internet var i sin linda. Finrod betyder spindel på alviska. Jag kallas även Spider.

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus