Katten i skålen.

Frågan är bara: Hur gör han/hon??
 
 
 

Kommentarer

Kaffehörnan

2013-08-10 - 11:30:31
Vad fräckt
Svar: Haha, visst är den? :)
Finrod

Luìza Lolita

2013-08-10 - 14:16:50
Tack :)

Jag följer dig nu
kram
Svar: Vad kul. :)
Kram
Finrod

Ayumu

2013-08-10 - 16:04:29
Ja det kan man undra. Min förra katt hoppade in i kylskåpet när pappa skulle hämta några saker där. Vilket såg ganska kul ut. Tror hon vart lite förvånad själv men glad då det var ju nära till maten plus att hon fick uppmärksamhet.
Svar: hahaha....vilken kisse. ;)
Finrod

Skriv en kommentar









Finrod

Jag håller på mest med fotografering och bildredigering. Men även matlagning ligger mig varmt om hjärtat. Är en globetrotter på nätet som varit med mycket länge. Gjorde mina första hemsidor när internet var i sin linda. Finrod betyder spindel på alviska. Jag kallas även Spider.

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus