Time to go home.

Har sovit ganska skönt inatt. Idag reser jag från Motala och hem till Norrköping. Ska bli fint att få träffa Grizzly. Saknar den lille besten. Tar tåget på eftertrmiddan. Går så jäkla snabbt att resa när dubbelspåret finns mellan Motala och Mjölby. Tåget tar bara em timme och kvart utan byte mellan Motala och Norrköping.
Igår var det en otroligt himmel vil skymning. Lägger ut en bild här.
Hoppas ni har haft en trevlig helg.
Kram
 
 

Skriv en kommentar









Finrod

Jag håller på mest med fotografering och bildredigering. Men även matlagning ligger mig varmt om hjärtat. Är en globetrotter på nätet som varit med mycket länge. Gjorde mina första hemsidor när internet var i sin linda. Finrod betyder spindel på alviska. Jag kallas även Spider.

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus