Minecraft

Jag lirar lite Minecraft och har gjort i flera år. Jag har varit med på olika servrar, men nu kör jag bara min single player. Jag gillar att bygga och men har även världen i en överlevnads värld. Lite spänning ska man ju ha. Var nu ett tag sen som jag lirade denna värld, så jag tänkte jag skulle bygga om min borg som jag byggde först. Har en massa byggen på den. Men nu tänkte jag att borgen ska få en ansiktslyftning. Därför spelade jag in denna video så man kan se förre och efter ombygget. 
 
 

Kommentarer

Tilla

2013-08-29 - 09:20:28
Sv: Tack så mycket! :)

Skriv en kommentar









Finrod

Jag håller på mest med fotografering och bildredigering. Men även matlagning ligger mig varmt om hjärtat. Är en globetrotter på nätet som varit med mycket länge. Gjorde mina första hemsidor när internet var i sin linda. Finrod betyder spindel på alviska. Jag kallas även Spider.

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus