Bädda in dina inlägg direkt på din webbplats.

Varför väljar jag Google+ före FB. Google+ har det tekniska kunnandet och visionerna. Det FB endast är att tjäna pengar på dig och dina vänner. FB kommer aldrig bli som det var för 6-7 år sen. Den tiden är förbi.
 
Men Google har alla de redskap man kan behöva för att vara aktiv och produktiv på nätet. Kolla denna grej. Jag kan bädda in mitt inlägg på en av mina sidor på Google+, direkt här i blogggen. Dessutom kan du följa mig och skriva en kommentar som hamnar på min sida. Folk som bara gnäller på Google borde ta och kolla vad de har istället. Det är ett smörgåsbord med massa finesser som är helt gratis. 
 
 
 

Skriv en kommentar









Finrod

Jag håller på mest med fotografering och bildredigering. Men även matlagning ligger mig varmt om hjärtat. Är en globetrotter på nätet som varit med mycket länge. Gjorde mina första hemsidor när internet var i sin linda. Finrod betyder spindel på alviska. Jag kallas även Spider.

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus