Kommer byta blogg.

Nu har jag testat blogg.se. Jag gjorde det för några år sen. Därför jag försvann där lika snabbt. Blogg.se har jag inte sett hur de utvecklats som bloggverktyg. Sökning för er som finns på blogg.se är under all kritik. Teman är underutvecklade när det gäller SEO. Nej, det är egenligen bara skit med blogg.se. 
 
Så nu återgår jag till min Kungen och slaven blogg på blogger. Kommer föra över allt idag jag skrivit här på Finrod. 
 
 
 
Bloggen Kungen och Slaven (Anders Stolt) / CC BY 3.0

Kungen & slaven har varit igång i 3 år. Skrivit en hel personliga grejer om mina sjukdomar, matlagning och hur man fixar sin blogg plus mycket annat.
 
 
 
Följ mig på Kungen & Slaven
 
 

Skriv en kommentar









Finrod

Jag håller på mest med fotografering och bildredigering. Men även matlagning ligger mig varmt om hjärtat. Är en globetrotter på nätet som varit med mycket länge. Gjorde mina första hemsidor när internet var i sin linda. Finrod betyder spindel på alviska. Jag kallas även Spider.

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus