Några sköna tillägg.

Då jag uteslutet använder Google Chrome så kommer dessa tillägg som jag har att vara för just Chrome. Använder du någon annan webläsare så kanske du kan leta upp dessa tillägg på just den. 
 
StackEdit är en app där du kan göra textredigerigar. Mycket använbart. Jag själv använder det nästan uteslutet till alla poster på nätet. För mig är denna app oumbärlig. 
 
SpringPad är en som EverNote, men som jag tycker är mycket bättre. Har du inte lyckats att klura ut EverNote så gör SpringPad det mycket enklare. Perfekt om man vill ta ner sidor, redigera och klippa och klistra. 
 
Feedly en RSS-reader som ersätter Google Reader. Oumbärligt för alla bloggare. 
 
Det var tre tillägg som jag använder mest på Google Chrome. 
 
Har du själv nåt tillägg som du vill pusha lite för?
 
 

Skriv en kommentar









Finrod

Jag håller på mest med fotografering och bildredigering. Men även matlagning ligger mig varmt om hjärtat. Är en globetrotter på nätet som varit med mycket länge. Gjorde mina första hemsidor när internet var i sin linda. Finrod betyder spindel på alviska. Jag kallas även Spider.

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus