En promenad i skogen.

Var härom dagen i skogen. Behövde lugn. Skogen ger mig trygghet och lugn. Har alltid gjort det. Skulle kunna tänka mig att bo en jordhåla som en liten hobbit. Vore så skönt. Men inte i den skogen jag var i. Den ligger nästan mitt i Norrköping och heter Vrinneviskogen, ett naturreservat som man kan knalla i. Finns lite motionspår också. 
Mitt mål brukar vara dammen(sjön) och sitta där och kolla lite på fåglar. 
Vart några bilder på skogen. ;)
 
 
 

Skriv en kommentar









Finrod

Jag håller på mest med fotografering och bildredigering. Men även matlagning ligger mig varmt om hjärtat. Är en globetrotter på nätet som varit med mycket länge. Gjorde mina första hemsidor när internet var i sin linda. Finrod betyder spindel på alviska. Jag kallas även Spider.

Tema Nostalgi gjort av Mimmi Thorneus